Summer time !

Kolejny rok szkolny już za nami, nie wiem jak wy, ale ja cieszę się bardzo.
Podczas gdy inni rozpoczęli swoje wakacje dosyć spokojnie (głównie na wyspaniu się), ja nie marnowałam czasu i już zdążyłam wrócić z mojego pierwszego, tego rocznego wyjazdu wakacyjnego.
Myślę, że w tego roczne wakacje w domu będę bywała rzadko. Aktywne spędzanie czasu i wyjazdy będą motywem przewodnim moich wakacji. Wczoraj wróciłam z wyjazdu do jakże słonecznego Egiptu, a dziś znów pakuje się na następny wyjazd (o którym na pewno wspomnę w poście).
A jeśli chodzi o zdjęcia, to tym razem pragnę uraczyć was krajobrazami Afryki ...



































 A jak na tą chwile mijają wam wakacje ? Gdzie pojechaliście, pojedziecie lub jakie ciekawe miejsca można odwiedzić ?
Wcale nie obrażę się jeśli odpowiecie mi na te pytania w komentarzach lub napiszecie do mnie na ask-u, e-mail, czy czymkolwiek...

Mam nadzieje, że spodobał wam się ten post. Z góry przepraszam, że posty teraz będą pojawiały się dosyć nie regularnie, ale to wszystko z powodu moich wyjazdów.

Pierwszy post w którym mogliście zobaczyć coś z mojego pobytu w Egipcie już za nami, ale nie martwcie się ... szykują się jeszcze dwa posty związane z tym pięknym miejsce, w których również  będziecie mogli zobaczyć stylizacje idealne na letnio-wakacyjne wyjazdy.

Tradycyjne zapraszam do czytania, oglądania, obserwowania i zostawiania komentarzy na moim blogu.
Do następnego.
xoxo

Komentarze

  1. Palmy to jest to co kocham! śliczny blog,super designe, z resztą tak jak ty! <3 może wpadniesz do mnie, dopiero zaczynam :( www.monstters44world.blogspot.com
    pozdrawiam monstters44 <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i obserwowania (: Każdy komentarz mile widziany!

Popularne posty