Believe in yourself !

Dzisiaj post zachowany w całkiem innym stylu niż te dotychczas, a mianowicie ...
Uwierz w siebie ! Ten tekst dosyć często powtarzany jest w moim życiu, ponieważ jest to rzecz, której bardzo trudno jest się nauczyć. Wiele osób ma z tym problem, ja również do niż należę (w mniejszości, ale jednak).
Czasem nachodzą mnie różne wątpliwości ... są to zazwyczaj wątpliwości związane z moim wyglądem czy sposobem zachowania się, między innymi takie myśli prowadzą do spadku samooceny i obniżeniu się pewności siebie.
Ja jako osoba muszę nauczyć się dobrze czuć w swoim ciele i zapobiegać chwilą zwątpienia w mój charakter. Są chwile w których pojawia się tak zwane samouwielbienie, ale zdarzają się też takie w których jest całkowicie na odwrót. Ja sama jestem osobą dosyć pewną siebie lecz nie było tak zawsze, musiałam się tego nauczyć.
Mam parę sposobów, którymi sama staram się kierować dzięki którym można stać się osobą pewniejszą siebie i uwierzyć w swoje piękno wewnętrzne jak i zewnętrzne :  

1) Skupić się na sobie, nie patrzeć przez pryzmat tego co mają inni, a ja nie. 

2) Odnaleźć w sobie jak najlepsze cechy i na nich skupić jak najwięcej uwagi. 

3) Uwydatnić wszystko co w nas najlepsze, dać na pierwszy plan, w głowie i w ciele.

4) Stworzyć "tarczę obronna" z dobrych cech, z cech które my najbardziej w sobie cenimy i nie dać pokonać się tym złym, które często chcą w nas uwydatnić inni ludzie. 








A jeśli chodzi o zdjęcia, to zostały one zrobione podczas mojego wyjazdu wakacyjnego do Chorwacji, w malowniczej krainie jaką są Jeziora Plitwickie.

Mam nadzieję, że spodobał wam się ten post. Zapraszam do odwiedzania mojego bloga, obserwowania i komentowania.

Do następnego.
xoxo

Komentarze

  1. Bylam w Plitwickich Jeziorach! *,* Przepiekne miejsce!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    aarlenaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne wskazówki:). Wiara w siebie i swoje możliwości jest bardzo ważna:)
    Pozdrawiam,
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam czasami chwile zwątpienia, ale to jak każdy.
    Twoje wskazówki przydadzą mi się bardzo ale to bardzo często :)

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne wskazówki :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Zapraszam do siebie ! :)
    http://neverr-say-neverr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie motywujący post ;)
    wielu osobom brak motywacji by
    zaakceptować siebie, świetny blog!
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba wierzyć w siebie ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne miejsce!
    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie! Jeśli uwierzymy w siebie, to świat będzie nasz ;*.
    Piękne zdjęcia <3

    Zapraszam na mojego nowego bloga, tym razem o mnie i o tym co mi się przydarza. Właśnie dodałam pierwszą notkę, będzie mi niezmiernie miło, jeśli przeczytasz i skomentujesz, takie wsparcie na początek da mi motywację do kolejnich wpisów :)).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez twoje rady uświadomiłam sobie, że muszę przestac patrzeć na moją koleżankę, która jest ładna i ma mnóstwo pieniędzy na wszystko, ale nie ma szczęścia do przyjaźni i wszyscy się od niej odwracają. Uśiadomiłam sobie, że nie muszę wyglądać jak Miss Universe, ani mieć pieniądze na buty za 1000 zł od tak i wystarczy mi moja przyjaciółka, która jest moim wsparciem w ciężkich chwilach, których jest pełno w moim życiu.

    Zapraszam na konkurs!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! :)
    http://meus-mundus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny i ciekawy blog! Super zdjęcia!♥ Zapraszam do mnie i do obserwacji!
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i obserwowania (: Każdy komentarz mile widziany!

Popularne posty