Hi guys !

Hej !
Witam Was wszystkich na moim blogu, ja jestem Aleksandra i będę go prowadziła.
Może krótkie streszczenie co na tym blogu będzie się znajdowało ... a więc przede wszystkim będzie tu dużo ciuchów, dodatków, biżuterii itp. natomiast będą też pojawiały się tutaj inne, równie ciekawe (jak dla mnie) rzeczy np. DIY, tagi, moje uwewnętrznianie się i wiele innych.
W dzisiejszym poście odpowiem na parę podstawowych pytań, które przybliżą wam moją skromną osobę i będziecie mogli dowiedzieć się co nieco o autorce i osobie, która będzie prowadziła tego bloga, a więc zaczynajmy :

1. Ile masz lat ?
W tym roku skończę 15 lat.

2.Kiedy masz urodziny ?
20 września

3. Ile masz wzrostu ?
160 cm

4. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
Jest tego na prawdę dużo ..
czarny, biały, miętowy, turkusowy, różowy, błękitny, fioletowy, i wiele innych ...

5. Opisz siebie w 4 słowach.
  • leniwa
  • przebojowa
  • pewna siebie
  • lubiąca się bawić

6. Ulubiony serial ?
Zdecydowanie będzie to "Plotkara".

7. Co cenisz w sobie najbardziej ?
Szczerość.

8. Ulubiony film ? 
Obejrzany 100x "lol".

9. Ulubiona książka ? 
Ogólnie, przyznając się ... to bardzo rzadko czytam książki, czyli przeczytałam ich bardzo mało w swoim życiu. Ale jeśli już miałabym wybierać to myślę, że była by to książka Johna Greena "Gwiazd naszych wina".

To tyle jeśli chodzi o pytania, a teraz żeby was nie zanudzić w tym poście dodaję parę zdjęć, czyli przedsmak tego co będzie pojawiało się tutaj (: 








Kurtka: Tally wejl Bluzka: kukiczo.pl Spódnica: marka nieznana Buty: New Balance Wisiorek: cropp


Dziękuję za przeczytanie tego posta i zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania mojego bloga.
Do następnego xoxo 


Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia, jest dobrze.. Ale mnie się nie podoba design, za ciemny trochę ;) Ale obserwuje i liczę na rewanż :D
    addmetoyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdjęcia to zasługa mojego fotografa. Design ciągle jeszcze się zmienia, więc możliwe, że jeszcze będzie jaśniejszy ;)
      Dziękuję za komentarz i obserwacje, na pewno się zrewanżuję.

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia. Życzę powodzenia w blogowaniu. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    Genialne zdjęcia!!!

    Chciałabym zrobić w najbliższym poście Q&A, więc może masz jakieś pytania dla mnie? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi :) Ale wydaje mi sie ze ta spódnica nie pasuje do tych butów, ale jest to tylko moje zdanie :)
    Zapraszam na mój blog, moze wspólna obserwacja ?:)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za skomentowanie :) bardzo chętnie zajrzę na Twojego bloga ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Świetny post! Zjawiskowe zdjęcia!! Będę tutaj częstym gościem :)
    Zapraszam do mnie- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo ładna i widzę potencjał w Twoim blogu. Na pewno będziesz miała dużo obserwacji i komentarzy, bo piszesz fajnym stylem i dodajesz fajne zdjęcia. Życzę, żebyś się w tym rozwijała i trwała w tym. Nie przejmuj się hejterami, jeśli będziesz ich miała, bo nie ma czego tu krytykować. Fajny blog. Już obserwuję :D

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze bardzo<3 bardzo ładnie tu wszystko wygląda, będę częstą bywalczynią tutaj

    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i obserwowania (: Każdy komentarz mile widziany!

Popularne posty