Autumn is here !

Ja jestem zdecydowaną zwolenniczką wiosny i lata, ale nie mogę nic na to poradzić, że u nas w kraju panuje różnorodność jeśli chodzi o pory roku, co oznacza, że muszę cierpieć w okresie jesienno - zimowym. Lecz nie należy się załamywać, zachowajmy dobre nastoje (:

Dzisiaj outfit, czyli prosto i na temat ! Trochę lata w białej koszuli, zimowe akcenty w postaci cieplutkiego futerka i czapki oraz akcent jesieni i wiosny ... czyli kozaki z dziurami, a to wszystko z dodatkami idealnymi na każdą porę roku. Panie i Panowie prezentuję strój idealny na jesienne dni. 












Bluzka - KLIK
Spodnie - Bershka
Futerko - Vero Moda
Czapka - Sinsay
Wisior - Pull&Bear


Mam nadzieję, że spodobał wam się ten post. Zapraszam do odwiedzania, komentowania i obserwowania mojego bloga. 

Zapraszam również na inne moje social media (haha..english perfect) 

Do następnego
xoxo

Komentarze

  1. śliczne zdjecia
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html

    poklikasz w linki w tym poście? To dla mnie naprawdę ważne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny prosty jesienny outfit :), jeśli na Twoim blogu znajdą się posty ze stylizacjami jesiennymi i nie tylko, możesz mnie informować a ja chętnie zobaczę :), może akurat mnie czymś zainspirujesz :)
    Zapraszam:
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/11/snapchat.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post
    I śliczne zdjęcia
    :) Zapraszam do mnie
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i obserwowania (: Każdy komentarz mile widziany!

Popularne posty