Happy Bday to me !

Jeśli jeszcze by ktoś nie wiedział, to właśnie dzisiaj są moje 15 urodziny !
Urodziny to zdecydowanie jedno z moich ulubionych świąt, zawsze staram się aby cały dzień był wtedy wyjątkowy i żeby wszystko było perfekcyjne. Czuję, że to jest cały dzień dla mnie i to ja w tym dniu jestem najważniejsza. I może to bardzo egoistyczne ale to tak jakby jeden dzień w roku poświęcony mojej osobie.

Z okazji moich urodzin mam też prezent dla was w postaci urodzinowej stylizacji, to w tym stroju spędziłam najfajniejszy dzień w roku.











Mam nadzieję, że spodobał wam się dzisiejszy post. Zapraszam do odwiedzania, czytania, komentowania i obserwowania mojego bloga.
Do następnego
xoxo

Komentarze

  1. Fajne zdjecia :* Zazdroszczę tortu <3 Jest boooski *0*

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie wszystkiego najlepszego! Spóźnione, ale szczere :) Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń! Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć . ;)
    Zostałaś nominowana do zabawy Liebster Blog Award. Szczegóły na moim blogu . ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i obserwowania (: Każdy komentarz mile widziany!

Popularne posty