Wishlist from dresslink

Często przeglądam różne strony z ubraniami oraz dodatkami i jedną z takich stron jest właśnie dresslink.com, wiele razy oglądałam rzeczy z tej strony ale nigdy nie mogłam zdecydować się na zakup niczego i w momencie kiedy pojawiła się okazja do współpracy z tą firmą to było jak spełnienie marzeń. Z radością przedstawiam wam przedsmak postu, który na pewno ukaże się wkrótce na moim blogu czyli listę życzeń z ubraniami dla których już szykuję miejsce w szafie ... kolory, wzory czy kroje które zdecydowałam się wybrać mogą na pierwszy rzut oka wydawać się bardzo zwykłe, wręcz nudne ale to właśnie z takimi rzeczami stylizacje są najciekawsze.

Zapraszam do poklikania w linki na dole, a może coś z moich wyborów przypadnie także do gustu wam.

                                                                           
                                                                           KLIK !
     
                                                                   

                                                                               KLIK !


                                                                                  KLIK !


                                                                            KLIK !


 Jeśli jesteście ciekawi jakie outfity z rzeczami powyżej moja wyobraźnia wyczaruje to zapraszam do odwiedzania, czytania, komentowania i obserwowania mojego bloga.

Do następnego
xoxo

Komentarze

Popularne posty