One milkshake, please !

Podobno przeciwieństwa się przyciągają, a więc co powiecie na miejski outfit w otoczeniu natury ? Dziś trochę łat, niczym krowa, bluzka mgiełka jako trawa, butki niczym stokrotki i wisienka na torcie ... proszę państwa oklaski dla perełki, a raczej perełek w otoczeniu bardziej nowoczesnych łańcuchów i mieniących się w słońcu kryształków.








 Zapraszam do zadawania mi pytań na moim ask-u oraz zaobserwowania mojego profilu na twitterze i instagramie. Wszystkich zainteresowanych zapraszam także do kontaktowania się ze mną po przez e-mail (którego znajdziecie w zakładkach).

Dziękuję za przeczytanie (a nawet bardziej obejrzenie tego posta).
Piszcie w komentarzach co sądzicie na temat nowej stylizacji no i przede wszystkim na temat zdjęć, które kolejny raz zawdzięczam mojej kochanej pani fotograf :) (hihi).
Tradycyjnie zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga.
Do następnego.
xoxo 

Komentarze

  1. Fajnie wyglądasz! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest cudowny :)
    Genialny blog ♥

    Zapraszam na nowy post:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ujęcia i zdjęcia :)

    Zapraszam do odwiedzania i komentowania :)
    http://agatakphotography.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowna stylizacja :D lubie takie naszyjniki ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny look, a szczególnie buty!! <3 Cudowny wygląd bloga! ;*
    Dziękuję za komentarz u mnie. :)
    Może obserwacja za obserwacje? Daj znać u mnie. ^.^
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :)
    Bluzka cudowna ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe połączenie luźnych spodni i takich butów :)
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    ❤ donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie na GIVEAWAY z SHEIN!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny naszyjnik!

    mogłabyś poklikać? :) http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie :) A spodnie wymiatają :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia :)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, a naszyjnik cudny :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i obserwowania (: Każdy komentarz mile widziany!

Popularne posty