Hi London !

Hi London you looks like my future home !
Wcześniej moje marzenia jeśli chodzi o przyszłość sięgały aż Ameryki, a konkretnie Nowego Jorku, lecz odkąd pojechałam do Londynu to Nowy Jork może sobie jeszcze trochę poczekać. Londyn jest jednym z piękniejszych miejsc jakie do tej pory widziałam (a że widziałam ich bardzo mało to już nie moja wina). Tamtejszy klimat jest oszałamiający, domki z cegły, drzwi z klamkami na środku, ulice pełne ludzi ubranych niekiedy tak dziwacznie, że w Polsce chcieli by za to zamknąć do psychiatryka i to wszystko co sprawia, że to miejsce jest tak wspaniałe.
Nie tylko Londyn jest świetnym miejscem jeśli chodzi o miasta Anglii ... równie piękne jak i magiczne są małe miasteczka położone blisko Londynu, które także miałam okazje zobaczyć na mojej krótkiej, ale bardzo męczącej wycieczce. A więc jeśli już opowiadam o Londynie, to może przybliżę wam jak się tam znalazłam, a więc wszystko za sprawą wycieczki szkolnej do Belgii i Londynu (Anglii). Była to na prawdę świetna wyprawa podczas której miałam okazje zwiedzić dwa piękne państwa wraz z ich stolicami i innymi miastami. Była ona krótka i bardzo wykańczająca, ale udało mi się zrobić parę zdjęć aby wam je pokazać.
















Mam nadzieję, że ten post przypadł wam do gustu i będziecie częściej odwiedzać tego bloga.
Cieszę się, że już po pierwszym opublikowanym wpisie jest tu tyle osób :)
Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania mojego bloga.

Do następnego xoxo

Komentarze

  1. Uwielbiam Londyn, to właśnie tam zamierzam mieszkać w przyszłości :)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam w Londynie, uważam że to bardzo ładne miasto, jednak z zamieszkaniem to ja nie tam mierzę. :D

    Klikniesz u mnie na górze w WalkTrendy? Bardzo proszę ♥♥
    www.lostdream05.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń

  3. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W twoim blogu podoba mi się to jak piszesz ;) Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;)
    Będę do Ciebie zaglądała, mam nadzieję, że ty również mnie odwiedzisz ;*

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/genius.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne zdjęcia <3
    Fajnie się czyta twój blog, bardzo ciekawie piszesz :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszkam w Londynie od roku i powiem szczerze, że kiedy pierwszy raz pojechałam do Centrum nie zrobił on na mnie takiego wrażenia jak na zdjęciach :) Ładne zdjęcia :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeej, zazdroszczę pobytu w Londynie! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu *o*
    Jak ja bym chciała tam pojechać :D :c
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. awwww.... zazdroszczę <3

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko zazdroszczę kochana <3
    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O matkooo! Jak tam musi być pięknie, mam nadzieję, że kiedyś też tam się wybiorę, ale póki co czekam na mój wyjazd do Pragi :)
    Zapraszam do mnie na bloga i mam prośbę, jeśli mogłabyś wyrazić opinię na jego temat będę Ci bardzo wdzięczna :))
    http://pinkflapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey , masz świetnego , bloga !
    I ciekawie piszesz!
    Zapraszam do poklikania u mnie na blogu! Gdyż robie mini , konkurs pt,, Kliknij w 8 linków w obie firmy i twój blog , wyląduję , u mnie w poście'' Wystarczy chwilka , a zyskasz dużo! Wszelkie zasady poznasz w poście!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane tam lecieć :) wielu znajomych było i polecają, super miejsce! ten Big Ben oraz czerwone budki telefoniczne czy te słynne dwupiętrowe autobusy robią meha wrażenie! :) :)
    Zazdrtoszczę, że miałaś okazję zobaczyć je na żywo :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym tam pojechać!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym chciała pojechać do Anglii ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia! Zawsze marzyłam, żeby pojechać do Anglii i zwiedzić Londyn :D ♥♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham Londyn,. bylam 2 razy! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju jak tam jest pięknie! zazdroszczę, z chęcią zwiedziłabym te miejsca:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj-zrobię to samo:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę takiej podróży! Londyn to niesamowite miejsce :) Chciałabym kiedyś zwiedzić Anglię, aczkolwiek nie wiem, czy potrafiłabym tam zamieszkać na stałe.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam całą Wielką Brytanię.
    W Londynie również miałam okazję być i zakochałam się w tym miejscu tak samo jak ty:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym kiedyś udać się do Londynu. Chociaż Nowy Jork też jest na mojej liście :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i obserwowania (: Każdy komentarz mile widziany!

Popularne posty